Kaiser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dsmart bi hizmeti bana bedava verecek sadece 24 ay sonra aboneliğinizi iptal edin diyecek yine almam. Bunlar kadar leş başka bir firma yok Türkiye de.
Öyle hocam valla aksini iddaa eden taş devrinden kalmadır