Selamlar hayırlı akşamlar uzun süredir yaşadığım sorun dsmartın internet paketim 10mb hızında aldığım hız 6mb gözüküyor ama bi faydası yok ne film izliyebiliyorum ne oyun oynayabiliyorum. Müşteri hizmetleride aynı şekil bi işe yaramıyor müzik dinletiyor rahat 2 saatten beri bağlanmaya çalışıyorum her yere şikayet ettim. Uzun lafın kısası tahaddüttüm devam ediyor 1 seneye yakın var daha bitmeden nasıl fesih işlemlerini gerçekleştiririm.
Not: Dsmart net düşünenler bir daha düşünsün
Not2: Dün 10mb boyutundaki dosyayı upload edemedim. Süper fişek ultra 100x dsmart net hızı sayesinde (!)