bedelli yaptım, 52 yaşında gurbetçi bi dayı vardı mangamızda. Komutanlar 3 senede daha gelmeseydin otomatik düşüyor demişti askerlik. Eskisi gibi bir zorunluluk yok kaçabildiğiniz kadar kaçabiliyorsunuz.

yurt dışında olduğu için belli bir yaştan sonrasının farkını 320bin tl civarı ödeyerek gelmişti dayı bedelli parası + cezası. 3 sene daha kaçsa para cebinde kalacak diye bayağı üzülmüştü.