2. Inanılmaz şık eline sağlık
2. Güzel fakat müşteriye de böyle attıysan beğenmemesi normal . Afilli yanar döner bi mockup yapsan güzel olur
çünkü müşteri mockup olmadan tasarımın nasıl durduğunu anlamıyor.
2. Ve 3. Kendi adıma hoşuma gitti
2. Ve 3. Aşırı güzel olmuş. Elinize sağlık
2 ve 3 e bir milli mock up çak sonra at müşteriye :d
reisler son attiklarim nasil ?