yok be dostum bende androidçiyimde artık bu sataten sonra iphone alıcam en kıralını aldık yine dandik yine dandik. adamların çektiği video ve resimler ile kamerası benim diyenin arasında dağlar kadar fark var. bir androidçi olarak bu satten sonra iphone diyorum