Cevaplarınız için teşekkürler. Döşemeyi söküp ahrapot cihazı ile kurutup tekrar takacaklar. Bir yer ile anlaştım. Verim alabilecek miyiz bakalım merak ediyorum. Konuyu güncellemiş olacağım
Döşemelerin sökülmesi lazım,
Suda olan bakteriler orada üreyerek koku yapacaktır.
Bakterilerin ölmesi için gün ışığı görmesi gerekir.
Geçmiş olsun.değişim yaptır çürür zamanla kokar paslanır
Önce Aküyü sök. Sonra koltuk ve döşemeleri söküp yıkattır. Tabanı temizleyebildiğin kadar temizle. Elektirik Soketlerini söküp soket uçlarına WD40 sık. Döşemenin kurumasını bekle ondan sonra yeniden monte et.
Yıkamacı doğru söylüyor ama o rakamlar abartı başka bir yere danış hocam ahtapot diye bir makinaları var 3 - 4 saatte hallediyorlar
sürekli pis bir koku gelir o yüzden kesinlikle temizletin. 7000 Önemli değil gerçek anlamda yapabilecek bir kişi ise verin. Bu konu önemli..
koltuk yıkama yaptırınca aracın içine sıcak hava basan bi makine koyuyorlar. Elektrikli rezistanslı fanlı bir ısıtıcı. Koltukları bir saatte kurutuyor. Tabanı çektirdikten sonra o makine kullanılırsa düzeleceğini düşünüyorum. Oto kuaförler de mekanik ustaları gibi hemen motoru indirme derdindeler
sökülürse iyi olur. ucuz çözüm halı yıkama ile çekip ahtapot denen cihaz ile kurutup havalandırın.
Vakumlu ile çektir sonra arabanın zeminine, her yerine pirinç dök sonra elektrikli ile onları çek ama bir kaç gün dursun kapalı şekilde camlar, ben hiç yapmadım aklıma geldi sadece pirinç suyu, nemi çeker.
benimde başıma geldi daha önce. eğer kendi kurursa arabayı çürütüyor. Komple tabanın sökülüp tertemiz yapılması gerekiyor. Adam doğru söylemiş ve vakit kaybetme. Elektrik tesisatına geçerse 100 binlik olursun hocam.
Çok geçmiş olsun bu durum malesef adama arabayı sattırır cinsten çok güvenilir işinde iyi olan kurumsal bir yere danışmanızı öneririm farklı teknikler uyguluyorlar paraya kıymayın, o rutubet kokusu sindiğinde malesef. burnunuzdan gitmez. Vakitte kaybetmeyin yaptırmak için.
elin yatkınsa koltukları sökecen döşemeyi sökecen bir güzel temizleyip aynı şekil geri takıcan.
Halı yıkama makinesi vb. bir makine ile çektirin. Ardından arabanın iç sıcaklığı sona verip buharlaşmayı hızlandırın. Hiç olmadı ısıtıcı koyun. Zaten dünden beri o halde kurumasını hızlandırın yeterli olur bence. Benim görüşüm.
Hocam komple taban halısının sökülüp detaylı bir şekilde temizlenmesi en doğrusu önümüz kış hiçbir şekilde kurutamazsınız sadece vakumla ve ilerleyen zamanda çürümeye sebep olur geçmiş olsun
Keçelerin dedgi gibi kurutulması lazım yoksa araç sürekli nemli kalacagı için ileride alt tabanda oksitlenme ve pas erozyonları oluşmaya başlar ki buda hemen olacak diye bir kural yok
doğru diyor hocam. alta sızan su çürüme yapabilir.
döşemelerin sökülerek adam gibi kurutulması lazım yoksa çok pis koku yapar.