Oksijen sensörü ve partikül filtre hatası veriyor.
Araç kilometresi yüksekse partikül dolu olabilir, temizletebilir veya içini boşalttırıp iptal edebilirsiniz. Muhtemelen oksijen sensörü hatasını da partikülden veriyor olabilir.
Cevabınız için çok teşekkür ederim hocam. Bana partikül takalı hatası vermiyor sensörü bozulmuş dediler. Bir de diğer hatanın beyin hatası olduğunu söylediler, diğer hata oksijen sensörü hatası mı ?