profaks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ihtar çekmeseydinizde çıkmazdı hocam,
Aynen öyle hocam, bana hikaye yazıyor yok çekmeseydin çıkardım sen çektin bende çektim diyor. Sözleşme bitse ee hadi çık derdim ihtarname çekseydin derdi bu kezde.

Befo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evim boş kafam rahat
İleride bir evim daha olursa bende bu şekilde yapacağım. Kiracılar evde otururken dertleri ayrı çıkarken dertleri ayrı. Yasal olarak ne elimden geliyorsa yapmaya çalışacağım. Sonuçta benim kiraya verme gibi bir ihtiyacım yok evi yaptırıp eşylarımı alıp evi hazırlayacağım. Kiraya versem sonuna kadar haklı.