wqozann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Trenin son durağında inip farklı bir alternatif ile ilerlemek gibi bir imkan mevcut mu?
daha önce hiç tren ile gelmedim o sebeple ne desem yalan olur ama budo veya ido ile gelmek te çok mantıklı ben budo ile gelmenizi tavsiye ederim