Wv marka olunca sorun yaşamam diyordum ama sıkıntı çıkar mı kesin abi ?
Soracağım bunu yapılı olması daha iyi o zaman ?
tabi daha iyi yeni yapılmış olması zaten araba 300 binde hocam eğer yapılmamışsa max göreceği 350-400 bindir ya şanzımanı ya motoru yeni yaptıracaksın 300 bine öyle yaptırmadan gittiyse çok iyi gitmiş hatta bizim arkadaş 2006 passat'a 300 bin yapmadan motoru yaptırdı

tabi bakımı yap 400 bin de gider ancak tr şartlarında herkes bakımı yaptım desene pek önem vermiyorlar.