Kayıt olurken kendi kendime vay be nadir güzel şeylerden emeği geçenlerden Allah razı olsun demiştim. Kayıt oldum youtube'dan çıktı alıp almamam gerektiğine bakarken bir sürü şey öğrendim. Sonucunda da kapatmak zorunda kaldım. Çok garip bir durum.

Şimdi iş bırakma bildiriminde bulundum, sonra da sanırım 3 günlük bağkur prim borcunu ödeyeceğim. Başka yapmam gereken bir şey var mı acaba?
yani bu işin bağkur kısmı varsa normal şirketten farkı ne ki?? şahıs şirketi açarsın hiç değilse normal şirketin olur. hatta ilk defa şirket açıyorsan devlet öder 1 yıl bağkurunu.
Onaylanmasini bekleyeceksiniz ek bir işlem yok bağkur durur zaten iptali onaylaninca, aynen bu işin pek de avantaji yok aslında.