Luwexigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende tam tersi Nedense bende okulların açılması, üniversiteye gideceklerin koşuşturması vardır diye yorumladım.
Dediğiniz de olabilir. Ama bence kışın daha iyi oluyor.
WatchSelman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sektöre göre değişir ama nedense bende yazın daha çok iş oluyor
Valla hocam haklısınız ama bende kışın oluyor, ben Ebay eğitimi satışı yapıyorum kışın evden çıkmak istemeyenler mutlaka alır.
Barlasmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eee insllah
Amin