Bende tam tersi

Nedense bende okulların açılması, üniversiteye gideceklerin koşuşturması vardır diye yorumladım.
Dediğiniz de olabilir. Ama bence kışın daha iyi oluyor.
Sektöre göre değişir ama nedense bende yazın daha çok iş oluyor
Valla hocam haklısınız ama bende kışın oluyor, ben Ebay eğitimi satışı yapıyorum kışın evden çıkmak istemeyenler mutlaka alır.
eee insllah
Amin