hiçbir şey olmaz. ücreti karşılığı hizmet yapıyorum der geçersin. herkes hukukçu galiba forumda

r10 gibi bir forumda sizin gibi hukuk bilgisinden tamamen ar insanları görmek üzücü, savcının karşısına çık bakalım, seni direk suç ortağı sayar, hakim gözünün yaşına bakmaz