Hocalarım günaydın, iyi çalışmalar.
Geçen ay tarifemin süresi bittiği için, aynı tarife özelliklerini 163₺ ödüyordum.
Bu ay yeni taahhüt e geçirdiler 242₺ aynı paket içeriğine ödeyeceğim.
Bu durumdan hoşnut değilim, yeni tarifelere baktığımda en ucuz tarifeler 300₺'den başlıyor.
Hangi hatta geçmeliyim, ya da nasıl bir yol izlemeliyim yardımcı olur musunuz?
(Red Pass Video paketi var içinde. Bildiğim kadarıyla YouTube, Twitter sınırsız ama 1 haftadır YouTube'da takılıyorum. İnternetim gece bitmiş 40₺'ye ek tarife almış.

)