Yabancılardan almayayım, bildiğimiz yer olsun dedim, Plesk siparişi verdim.
Siparişi manuel onaylıyor (Sebebini anlamlandıramadım)
Destek açtım, Whatsapp'tan yazdım, 6 saat sonra siparişi onayladılar. Ben de o arada anında başka yerden aldığım için ihtiyaç kalmadığını söyledim.
1 Ay ücretsiz verelim dediler, ihtiyaç kalmadığı için kabul etmedim.
Aradan 2-3 ay geçti, bir müşterime yine lisans lazım oldu. Whatsapp'tan yazdım direkt. Yabancılardan almayayım, sizden alayım, aktivasyon yapar mısınız hemen dedim, cevap yine saatler sonra geldi. Tabi ben o arada yine yabancılardan almıştım.
Kısacası, müşteri destek vs konusunda tecrübelerim bunlar. Ürünleri iyidir, kötüdür bilemem ama daha yolun başında bile bu tarzları ile yoruyorlar.