Eski düzen yok eskiden hemen sorun çözüyorlardı ve fiyatlarıda iyiydi maalesef artık fiyatlarıda yüksek benim kanaatim eski çalışanları yok.
Ayn öyle hocam doğru düzgün yardımcı da olmuyorlar olsa da farklı Sorun çıkıyor en az bir sorunu 1 ila 3gunde halediyorlar