Mesaiye kaldığımı son dakika bile söylemiyor, mesai bitince gelip çıkabilirsin diyor burda ki insanlıktan uzak şahıslar ve bunların cezasız kalması hepsinden daha çok üzücü
Diğer tarafı da çalışanlarında, işcilerimiz de çalışmak zorunda olduğu için ses edememesi.