bundan 2 ay öncesine kadar mantıklıydı ama araç bayilerinde çalışan arkadaşlarımla konuştukça araba bulmanın kolaylaştığını söylüyorlar yani talep durgunluğu varmış piyasada hocam öyle diyorlar