Merhabalar,

Yazılım ile ilgili marka tescil ettirmek istiyorum. Ancak, örneğin XYZmarkasına 42. marka sınıfına tescil yapılmış bir marka var. Ben XYZ Yazılım olarak yine 42. marka sınıfına kayıt yaptırabiliyor muyum? Yoksa bana bu marka sınıfına zaten kayıt yapılmış deyip red mi verir. Boş yere zaman ve para kaybı olmasın diye baştan öğrenmek istedim. Şimdiden vereceğiniz değerli cevaplarınız için teşekkür ederim.

Not: XYZ adını örnek olsun diye yazdım. Marka ismim farklı.