Selamlar

Gçetiğimiz yıl topraksız tarım yapıyordum fakat kendime kadar. Bu yıl biraz işleri büyütüp topraksız tarım işine adapte olmak istedim. Özellike bu kış ayında hobi + pasif gelir elde etmek adına böyle bir seçenek düşünüyorum.
Daha önceleri 300 küsür marul hasadı almış + LED ışıklar ile 15 günde hasat almıştım. Bu sene de aynısını düşünüyorum fakat daha yüksek marul sayısı ile.

Topraksız tarım ile konteyner içerisinde uğraşan (sera da olabilir) aramızda var mı?

Üretilen mallar çiğ köfteci ya da hal dışında (gerçekten pazarın en sıkıntı çektiği nokta burası sanırım) tüketicilere nasıl ulaştırılır. Bu iş ile ilgili çalışmış ya da çalışanlar varsa cevaplasınlar lütfen merak ediyorum..