Shell den yakıt almayı bırakalı 1 senden fazla oluyor, aracıma yakıt aldıktan sonra enjektörde su olduğu uyarısını alınca şok olmuştum.

bu arada aklınızda bulunsun o itirazlardan hiç birşey çıkmıyor, adamlarda kaç tane pompa var her pompaya aynı yakıtı koymuyorlar sonra muhtemelen yakıtı başka yerden almışsınız muamelesi görüyorsunuz daha önce enjektörlerimi eritmişti yakıt piston felan kalmadı.

o yüzden boşuna kürek çekmeyin derim adamlar her türlü haklı çıkarıyor kendilerini