türkiyede orta direk bitti.

zengin aşırı zengin
fakir aşırı fakir.


ben avrupada yaşıyorum, türkiyede aynı işi yapan adamın 1 yıllık geliri ile alabileceği motoru aracı, burada 1.5-2 aylık geliriyle alıyor. konu bu, o nedenle herkes alamıyor