Merhaba öncelikle, son zamanlarda bir çok sorunla karşılaştım biraz bunlardan bahsetmek istiyorum. Öncelikle 4-5 ay önce bir motorum vardı gayet güzel geçinip gidiyordum (önceki konularımdan görebilirsiniz). Geçen ay ailem biraz borcun içine girdi bende motorumu satıp yardımcı oldum. Aynı ay işten çıkartıldım ve hiç bir şey yolunda gitmiyor. Şimdi bakıyorum zamanında 120k ya aldığım motoru 250k ya bulamıyorum. Kredi olaylarına girsem tekrardan dünyanın faizini yemiş olacağım bunu da istemiyorum.

Sosyal medyada geziyorum bir sürü insan benim hayatımda görmeyeceğim paralarla oynuyor. Ben basit bir motoru bile alamazken adamlar 4-5m gibi paralara düşünmeden araç alıyor. Bunu o kadar çok düşünüyorum ki olabilecek tüm ihtimalleri değerlendiriyorum yine olmuyor. Bu insanlar bu paraları nasıl kazanıyor? demem o ki basitçe bunu merak ediyorum yanlış anlaşılmasın, allah herkesin gönlüne göre versin.