Ülkemizde polislerin çoğu durumda ateş izni olmadığı için pek çok saldırıya, zor duruma maruz kalabiliyorlar.
Aynı zamanda pek çok "bana göre" ateş edilmesi gereken durumda yasalar gereği polislerimiz ateş edemiyorlar.
ABD'deki kadar serbest olmasa da sizce polislere ateş izni verilmeli mi?
Belki ufak bir kamera ve mikrofon taşımak ve düzenli olarak çalıştığından emin olmak koşuluyla kullanılabilir, bu da pek olacağını sanmasam da yetkinin kötü kullanımının önüne geçebilir diye düşünüyorum.
Sizin görüşleriniz nelerdir?
İyi forumlar dilerim, esen kalın.