Bunlar bak ben çalışıyorum demek için yapılan, kamuya sunulan istekler. Bunlar gerçekten masada istenmiyor.

Son toplu sözleşmede yüzde 3,5 zam alındı ve başkan kalktı, "refahtan payımızı aldık" biz kazandık vs vs diye ortalığı yıktı sanki çok büyük bir şey alınmış gibi.

Haliyle bunlara inanıp yorum yapmak boş muhabbetten öteye geçmez.