HazBusiness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Almanya'da saat 8'den sonra hayat duruyor gibime geliyor. İklim serin, insanlar evde takılıyorlar.

Ama şimdi Amsterdam dersek orası çokomellidir muhakkak.

Edit: Şubeniz Almanya yeni gördüm.
Son 2 yıldır almanyanın bir köyünde yaşıyorum hocam. Köy olmasına rağmen her hafta festivaller, etkinlikler yapılıyor. Zaten heryer ormanlık olduğu için doğa yürüyüşü ve piknik yapanların sayısı da bir hayli fazla. Gece hayatı da aynı şekilde, dolu dolu. Sadece pazar günleri avmler ve marketler kapalı. Onun haricinde çoğu işletme açık.