ALLAH rızk'a kefil lükse değil önce bunu öğrenelim,
evet çok çok çok kötü bir dönemden geçiyoruz ama buna göre yaşamıyoruz.
herkes evinde otursun yemesin içmesin denmiyor ama desinlere yaşayan o kadar çok insan var ki
ilk okulda başladım çalışmaya dünya kadar kriz gördüm işsiz dönemlerim oldu yaptım battım çıktım ama ayaktayım çok şükür
şimdiki gençliğe bakıyorsun ben yatıyım para gelsin 8 saat mesai yapıyım incinmeyim ama lüksüm olsun yok öyle bir dünya
bunu erken anlayan kavrayan ve adapte olan yol alıyor
anlamayan anlamak istemeyen ömür boyu şikayet ediyor
katma değer üretimi yok ülkemizde hiç bir konuda yok kim kimi nerden ne kadar koparsam peşinde,
emek verip de karşılığını alamayanı görmedim rahat ve para 60'dan sonra olur arkadaşlar TR insan ömrü ortalama 65.