Hocalarım iyi geceler, 19 yaşındayım. Normalde öyle düzenli tartılmayı, ölçüm yapmayı vb sevmem ancak birkaç saat önce aklıma geldi kaç aydır tartılmadığım, çıktım basküle. 79'dan 95'e çıkmışım. Üniversite zamanı dışardan çok ve sağlıksız yemekten kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Emin olamadım başka bir basküle çıktım aynı çıktı. Ancak sorun şu ki 79 kiloluk halimden daha fit duruyorum şuan. Aileye, arkadaşlara falan fotoğraf attım onlar da çok şaşırdılar hiç belli etmiyorsun diyerek. Bu nasıl olabilir, 2 cm boy artışım var sadece o zamana göre, 2 santimlik artışla 16 kilonun kapanmayacağını düşünüyorum, düzensiz şekilde de olsa spor yapıyorum, ayda en az 14-15 gün ondan kaynaklı olabilir mi? Yoksa ani bir ödem-şişme zamanına falan mı denk geldim sizce? İşi bilen sporcu hocalarım beni aydınlatırsa çok sevinirim. Bu arada benle aynı boy-kiloya sahip arkadaşım var, bana göre çok tombul duruyor. Kilo-boy orantısından farklı bir şey olduğunu düşünüyorum ortada. Vücut yağ oranım ise %16