SenDemle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
850 TL muhasebe ücreti mi? Adam şahıs şirketi kuracak LTD değil
30 yaş altındaysan ve daha önce de şirket kurmadıysan KOSGEB'in destek paketleri ile 1 yıl boyunca Bağ-Kur primi ödemezsin. @worksd; ile muhakkak görüşmelisin.
SenDemle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kusura bakma ama 850 TL'yi sadece şahıs şirketi için bir muhasebeciye ödüyorsan o muhasebecini hemen değiştir Dostum. Yine de sen bilirsin tabii..
Adamakilli bir muhasebeci en düşük 600 den basliyor zaten. Ben sirket icin 750 öduyorum. Bu fiyatların cok altinda sirket muhasebesi alan muhasebeciye de ben guvenip sirketimi emanet etmem.