şu an 1 gb ram kullanıyor sistem boşta bi okadara yakın daha var swap alanında sorunsuz görünüyor ama ufaktan bi kaşıntı var yükseltçem diyosan buyur bana göre bi sıkıntı yok
O zaman fazla kurcalamaya gerek yok. Ara ara kontrol edip değerlerde yükselme olursa üst pakete geçiş yapayım. Teşekkürler.