merhabalar gece saatlerinde papara kartımdan APPLE.COM/BILL adı altında 1 kere 1499tllik 3 kerede 29,90tllik harcama yapılmış, 2 kere daha çekim yapmayı denemişler ama bakiye olmadığı için çekememişler, apple cihaz kullanan birisi değilim, kartım apple da vs da kayıtlı değil, 3d secure kodu felan da gelmemiş telefonuma, papara hesabımı aktif kullanıyorum ama hep sanal kart kullanıyorum, black kartımı aylardır kullanmam hiç, black kartımı da aradım evde ama bulamadım, bir yerde düşürmüş olabilirim belki, paparayı aradım harcama itirazı felan oluşturdum, kartımı iptal ettirdim, 3d secure olmadan işlem yapıldığı için apple veya banka sorumlu oluyormuş galiba, iade süreleri de epey uzun oluyormuş araştırdığıma göre, daha önce başına gelen varmı? nasıl bir yol izlediniz? süreç nasıl ilerledi? kaç gün sürdü? iade alabildinizmi, daha önce başına gelen kişiler varsa cevap verirse sevinirim. şikayetvara baktığımda pek çok kişinin kartından da bu şekilde izinsiz çekim işlemleri olmuş.