Eğer kiracının evi teslim etmesinin üzerinden zaman geçmedi ise
aileniz dışında 2 kişi ile birlikte zararı tutanak altına alın.
Binadan komşular vs. olabilir. Ya da muhtar, güvenlik vs. de olabilir.
Tüm zararı kameraya alın. Sonrasında bu kanıtlarla hukuk davası
açabilirsiniz. Ayrıca savcılığa şikayet edip mala zarar verme suçundan
yargılanmasını talep edebilirsiniz.
Profilimdeki numaradan ulaşabilirseniz detaylı görüşebiliriz. Geçmiş olsun.
İyi forumlar