Eve zarar veren kiracı nereye şikayet edilir? Çıktıktan sonra iç kapılarda, süpürgeliklerde, dış kapıda pimapenlerde, mutfak dolabında, balkonda bir sürü hasar var. Zaten aylık 30 bin lira aşağısına oturuyordu. Bir de insan dışı kullanım sergiliyorlar. Değerli bir eviniz varsa ASLA kiraya vermeyin. Duvar yine alçı boya vs telafi edilebiliyor ama öbür malzemelerin aynısı bulunamıyor bile. Fotoğraflarını çektim, kiracıdan önceki fotoğraflar da var. Bunlar yeterli olur mu? Para da istemiyorum, EVİN KİRACIDAN ÖNCEKİ HALİNİ İSTİYORUM ne diye açılacak ne ceza verilir bilmiyorum.