bizim evin üst katı çatı değil dam dedikleri şekildeydi 4 katlı en üst katta ben oturuyordum yukarıda da küçük bir ardiye dedikleri tarzda oda vardı dama bizzat kendim kurdum odaya da aküleri falan yerleştirdim 2-3 ayda elektrik faturam yarıdan daha aşağı düştü ama malesef ki fazla kullanamadık depremde ne var ne yok gitti tavsiyem imkanın varsa hiç düşünme ama ben herşeyi kendim yaptım herşeyi kendim aldım kendim kurdum maliyeti büyük ölçüde düşürdüm imkanın varsa kendin yap yarı yarıya düşürebilirsin masrafları