mercian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar şunu anlamadım 20 sene dolandırıcılıktan hüküm yiyen biri 2 ay kapalı da yatıp serbest kalcamıs 40 sene yese 4 ay mi kaliyo aşiri saçma değil mi
Hukukçu olduğum için başlık dikkatimi çekti ve bende yıllardır infaz kanunundan yakınırım. Tam olarak dediğin gibi değilse de çok yakın yani 15 yıl ceza almış birisi 3-5 ay sonra dışarıda gezebilecek bir infaz kanunumuz var. Ve bu infaz kanunu nedeniyle Türkiye de suç oranı fazla cezanın asıl amacı kişiyi ıslah etmektir daha da cesaretlendirip yeni yeni suçlar işle demek değildir. Bizim infaz kanunumuz tam bu amaca hizmet ediyor kişiye diyor ki sen işle kardeşim suçu gerisi önemli değil diyor.