Kadoo38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam değerli düşünceleriniz için teşekkürler.Ülkemizdr paranın değeri kalmıyor ve bu parayı bir şekilde öderim.Yatırım yapmaya kalksam araba falan alınmaz.Ekonomi böyle iken okumaya kendine yatırım yapmak en iyisi olarak düşünüyorum.

Mühendislik olarak araştırmalarım mevcut.İlgi alanımda diyebilirim.Diğerlerine nazaran 2yıllık üstüne tamamlamam ve ingilizce hazırlık bitirmem büyük bir avantaj olarak görmekteyim.Hosteslik için okumaya gerek yok dil bilen de olabilir.Günümüzde Mülteci ve yurdışı sorunları ile kaynaklı gelen kişiler birden fazla dil bildikleri için direkt olarak daha avantajlı hale geliyorlar.Ayrıca hosteslik alımlarının %65 i kadından oluşmaktadır.
Rica ederim hocam. Düşüncelerinize saygı duymak zorundayız. Umarım her şey gönlünüzce olur.