Herkese Merhaba ,
Hosteslik Tam burslu ingilizce bu sene hazırlık bölümünü bitirdim.Önceden Bilgisayar programcılığını açıktan bitirmiştim.
DGS'ye girdim ve %50 Bilgisayar ve Yazılım mühendislikleri gelmektedir.Sizce nereden devam etmeli?
Mühendislik için aylık 8-10k ödemeye değer mi okuyan arkadaşlar bilgilendirebilir mi ?