Benim kızım senelerdir internet ve bilgisayar ve tablette. Her adımını takip etmiyoruz ama raydan çıktığında fark edip uyarıyoruz bu çağda çocuğu sakınmak çok yanlış. Onunda görüp öğrenmesi gerek. Kötü niyetli insanlarla karşılaşması gerek çünkü gerek online gerek çevrimdışı hayatın getirisi bu. Kendini bilen bir çocuk öyle resim vs atmaz. En azından başının belaya gidebileceğini bir kız çocuğu düşünür dostum bir anne olarak o kadarını biliyorum.