delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok haklısınız, benim telefonuma dokunmazlar zaten, arkadaşlarıyla da whatsapp ile yazışıyorlar (iki taraf da annesinin telefonuyla), zaten hemen hemen tüm veli (anneleri) tanıyoruz. fakat bu denli ileri gideceğini hiç düşünememiştik olayın. normalde kontrol altına alırım tüm olayı fakat çocuklar gülüyor konuşuyor eğleniyorlar diye çok ses etmemiştik. artık ses etmek gerektiğinin farkına vardık. başıma gelmez böyle birşey demiştim ama büyük konuşmuşum.
Kızınız ters tepki verebilir belki size ama onu güzel bir dille uyarıp sözünüzü dinlemenizi sağlamanızda fayda var hocam. Geçenlerde de burada birinin kızına gene bir yaşlı birisi yazmıştı. El kadar çocuğa. Vermeyin mümkünse telefon falan. Tuşlu telefon verin, Samsung'un bir gps takip cihazı vardı onu kullanın vs. ama dikkat edin. Size de yazık çocuğa da yazık. Allaha emanet.