Yaklaşık 2 hafta kreatin kullanıyorum inanılmaz derecede fazla güç artışı oldu herşey iyi giderken artık saçlarımda günden güne artan saç dökülmeleri başladı normalde saçlarım çok seyrek değildir ve nerdeyse hiç dökülme yapmazdı saçlarım ama nolduysa kullanmaya başladıktan 1 hafta sonra ciddi dökülmeler yaşıyorum. Kullanıp bu sorunu yaşayanlar bırakınca düzeldimi saç dökülmesi bilgilendirirse sevinirim [Birazda piskolojik sanırım her 10dkda bir saçıma dokunuyorum.]