ismailgokcek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
20 dakika önce YAYLA ya bakayım dedim, bir baktım bir şeyler olmuş bir göz atın isterseniz
Hocam bir sorum daha olacaktı enflasyon yükseldikçe yada enflasyon rakamları açıklanınca hisseler yükselir mi?