bende bir ürün aldım ürünün kalitesini beğenmedim iade oluşturdum red vermişler sebebi kullanmamış
Diyorum dünya üzerinde kimde daha kutuyu açıp ürünü kullanmadan kalitesini anlama becerisi var susuyorlar
Hepsiburada candır
Ürünün kategorisine göre değişir o iş hocam.. Örneğin kişiye özel üretilen ürünler ya da iç giyim ise açılan paketin geri alınamaması normaldir çünkü tekrar satışa sunamaz.. Hem kanunen de iade alması yönünde bir işleyiş yok.. Fakat diğer durumlarda elbette anlam verilemeyen kararlar olabiliyor..
Okurken yoruldum hocam. Çok saçma sistemleri var. Bu kadar hatalı yönetimler nasıl büyüdüler merak ediyorum
Sorma hocam o sorunun cevabını ben de çok merak ediyorum...