icerikmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, cüzdanımı kaybettim. İçinde kimliğim vardı. Karakola vesaire başvurmam gerekiyor mu?

Ayrıca kimliğimde imza olmadığı için yenilemem gerekiyordu. Kayıp seçeneğiyle başvurup yeni kimliğe ulaşabiliyor muyum?
Arkadaşımın kimliği kayboldu geçen hafta. Kayıp kimlik için randevu aldık 160 tl gibi bir şey ödedik yeniden başvurduk. Kurye ile gelecek tekrar.
Kimlik çok yüksek ihtimal evde kaybolduğu için karakola başvurmadık direkt nüfus müdürlüğüne randevu aldık gittik, bir şey diyen olmadı ama siz dışarıda kaybettiğiniz için gidip durumu anlatmanızda fayda olabilir.