Merhaba, cüzdanımı kaybettim. İçinde kimliğim vardı. Karakola vesaire başvurmam gerekiyor mu?

Ayrıca kimliğimde imza olmadığı için yenilemem gerekiyordu. Kayıp seçeneğiyle başvurup yeni kimliğe ulaşabiliyor muyum?