KKiper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki kiranın yarısını elden yarısını bankadan alıp vergi kaçıran ev sahibinin cezası ne kadar elimizde bi koz olsun bari uzlaşmaya yanaşmazsa
yarısını elden yarısını bankadan alamaz. tamamı bankaya yatırılmak zorunda. Kira kontratına göre bu yıl ödenmesi gereken kira miktarı ne ise hesaplayın onu bankadan yatırın. elinizde güzel bir koz varmış. iyi bir Avukatınız var ise güzel sonuçlar elde edebilirsiniz