CytSaiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben o yolu vermek istemiyorum çünkü arazinin en değerli yeri.

Vermemek için hemen yalandan bir baraka diksem işime yarar mı bu süreç için?
senşunu yap babana 100 tirilyona satiş gösdert devlet ozaman sana isdedigin parayı oder ama 100t ye satiginda kdv isderler o kdv ödemen gerek

CytSaiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ederi 1 TL ise 4 TL verip alabilir böylelikle herkes kolayca ikna olur ama burada 10 TL lik yeri 1 TL ye alacak
senide o yola sokmaz ozaman yarın işin düşdügünde sen hiç mantıklı düşünmüyorsun evinin önünden gecen yol bile bekli senin arsandan alınmıştır. isdimlak edilmiştir.