Yol güzel hocam ben size neden yazık diyeyim
Hakkıma yazık dedim.
Sırf yolu var diye belki ederinden daha pahalıya aldım yolsuz yer olmaz diye
Ama yolsuz yeri ucuza alanlar da devlete müracaat ederek hem ucuz aldı hem yoluna kavuşacak
Burada benim hakkıma giriliyor o zoruma gidiyor.
Bu arsanız nerededir acaba? Görsel atabilir misiniz maps üzerinden