Bana mı dediniz tam anlayamadım yani bir soru sormuşsunuz elimden geldiğince zaman harcayıp değer verip 2 cümle kurmaya çalıştım, faydalı olmak istedim yani muhtemelen bana yazık dememişsinizdir diye tahmin ediyorum.
Bu arada neden rayiç bedel derseniz Devlet kar amacı gütmüyor, ticarethane işletmiyor, kamu yararına halka hizmet götürmek için kamulaştırıyor ve arsanın güncel olarak değerini zaten ödüyor. Herhangi bireysel bir yatırımcı gelip arsanıza teklif yapsa istediğiniz fiyata satmaya hakkınız var ama işin içinde Devlet olunca işler başka türlü ilerliyor.
Yol güzel hocam ben size neden yazık diyeyim
Hakkıma yazık dedim.
Sırf yolu var diye belki ederinden daha pahalıya aldım yolsuz yer olmaz diye
Ama yolsuz yeri ucuza alanlar da devlete müracaat ederek hem ucuz aldı hem yoluna kavuşacak
Burada benim hakkıma giriliyor o zoruma gidiyor.