Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğru düzgün bir hareket olmadan bir faydası olur mu peki hocam?
Aslında şöyle şuan aldığım maaş'ı fatura kesme imkanım mevcut fakat o kadar gider göstermem mümkün değil, şuan için normal script alımı&domain alımı vs konularda giderler oluşur. Gelir zor
Hocam az olması daha iyi zaten. Yani ilk bilançonda 2-3 bin kâr göstermen yeterli. Formalite bu. Zaten yüksek kazanç olunca kobi sınıfına doğru geçiyor. O işler karışık. 1 tl - 10 bin tl arası bir bilanço, 500 bin liralık kredinin kapısını açar. Nache kodu yani faaliyet kodu önemli ama her nacheye kredi vermiyor esnaf kefalet. Onu muhasebecine danış.