Şahıs şirketi açmakta bir zorluk yok 1-2 günde açılış olur.
Şirket açılışı yaptığınız anda borçlanmaya başlarsınız, sigorta otomatik başlar, her ay kdv'nin damga vergisi, 3 ayda bir geçici verginin damga vergisi işlemeye başlar. Muhasebeciye ödemeye başlarsınız v.s v.s. şu an aktif olarak ticarete başlamayacaksanız erken açmanın bir faydası yok.
Ayrıca yaşınız tutuyorsa ve daha önce Türkiye'de ticari bir iş yapıp hesabınıza ticari ödemeler almadıysanız genç girişimciliği de düşünülebilirsiniz hem sigorta hem vergisel olarak bazı avantajları mevcut. Bir smm'den detaylı bilgi almanızı öneririm.